Skip til hoved indholdet

[Løst] Udfordringer med MyDesk i Fredensborg Kommune

[Driftsinformation kl. 11:33]

Fejlen er udbedret:

Udfordringerne med MyDesk i Fredensborg Kommune er nu løst.

Udrulningen af MyDesk har taget længere tid end først antaget, men burde inden dagen er omme have ramt alle brugere. Skulle man, mod forventning, ikke have MyDesk tilgængelig fra morgenstunden torsdag, bedes man kontakte ITF supporten på telefon 25528008.

Vi beklager de gener dette har medført.

[Driftsinformation kl. 09:14]

Der er fortsat udfordringer med MyDesk i Fredensborg Kommune

Vi arbejder på at identificere fejlen.

Ny status kl. 12:00 eller når fejlen er udbedret.

[Driftsinformation kl. 15:28]

Der er fortsat udfordringer med MyDesk i Fredensborg Kommune

Vi arbejder på at identificere fejlen.

Ny status kl. 09:00 i morgen tidlig eller når fejlen er udbedret.

[Driftsinformation kl. 14:07]

Der er fortsat udfordringer med MyDesk i Fredensborg Kommune

Vi arbejder på at identificere fejlen.

Ny status kl. 15:30 eller når fejlen er udbedret.

[Driftsinformation kl. 12:04]

Der er fortsat udfordringer med MyDesk i Fredensborg Kommune

Vi arbejder på at identificere fejlen.

Ny status kl. 14:00 eller når fejlen er udbedret.

[Driftsinformation kl. 09:54]

Der er i øjeblikket udfordringer med MyDesk i Fredensborg Kommune,

Vi arbejder på at identificere fejlen.

Ny status kl. 12:00 eller når fejlen er udbedret.

IT-Forsyningen I/S
Rådhustorvet 3-5
DK-3520 Farum

Genvej til